فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / انواع سنگ مرمر سفید | بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی ارزان

انواع سنگ مرمر سفید | بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی ارزان

از انواع سنگ های مورد استفاده در ساختمان ها می توان به سنگ مرمر اشاره کرد. سنگ مرمر در رنگ های مختلف ازجمله سفید کاربرد فراوانی دارد.  این سنگ ها در بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی در دسترس است. برای خرید انواع سنگ مرمر سفید ارزان می توان از نوع تولید شده در ایران را خریداری کرد که علاوه بر زیبایی از استحکام زیادی برخوردار است. 
انواع سنگ مرمریت سفید بیشتر در نمای داخلی ساختمان به کار برده می شود و قیمت آن بر اساس نوع سنگ و رنگ و اندازه آن متغییر می باشد. قیمت سنگ مرمر تولید شده در تولیدی ها با قیمت تمام شده آن در بازار متفاوت است و به غیر اندازه و رنگ سنگ عوامل دیگری روی قیمت های این سنگ تاثیر می گذارد.

انواع سنگ مرمر سفید | بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی ارزان

کاربرد انواع سنگ های مرمر در ساختمان ها

کاربرد انواع سنگ های مرمر در ساختمان هاهمانطور که گفتیم سنگ های مرمر بیشتر در ساختمان ها و در نمای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و جزو سنگ های تزئینی لوکس به شمار می رود. به دلیل تغییر رنگ سنگ در برابر عوامل محیطی مثل دما و نور خورشید و کدر و شدن آن، همچنین از دست دادن استحکام و ترک خوردن، در نمای بیرونی کمتر به کار گرفته می شود.
در فضای داخلی ساختمان به عنوان کف پوش، دیوار پوش، اپن آشپرخانه، قرنیز، پله ها و غیره کاربرد فراوان دارد که جذابیت نمای داخلی ساختمان را چند برابر می کند. اما می توان گفت که براساس رنگ و سایز این سنگ ها، کاربرد آن ها را متفاوت از هم می کند.

بهترین تولید کنندگان سنگ مرمر در کشور

بهترین تولید کنندگان سنگ مرمر در کشورتولید کنندگان زیادی در کشور هستند که به تولید انواع مختلف سنگ مرمر مشغول هستند. سنگ های تولید شده توسط آن ها به قدری با کیفیت و ارزان هستند که ایران را به صادر کننده سنگ مرمر تبدیل کرده است.
در میان بهترین سنگ های تولید شده در ایران میتوان به سنگ مرمر قروه را نام برد. دلیل معروف بودن این سنگ نه تنها در ایران بلکه در دنیا به خاطر شفافیت و کیفیت بسیار بالای این سنک است که در دنیا به نام white persian onyx شناخته شده است. قروه منطقه ای در کردستان است که معدن سنگ مرمر در آن قرار دارد.
 سنگ تراورتن یک نوع سنگ طبیعی رسوبی است که در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. از دیگر بهترین تولید کنندگان این سنگ در ایران می توان به سنگ تراورتن مشهد اشاره کرد که نسبت به سنگ های مشابه تولید شده در شهر های دیگر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کارخانه و معادن سنگ در شهر های مختلف

کارخانه و معادن سنگ در شهر های مختلفدر بسیاری از شهر های ایران کارخانه ها و معادن مختلف تولید سنگ به چشم می خورد. در شهر هایی مثل اصفهان، کرمان، تهران، کردسنان، مشهد، به تولید انواع سنگ ها از جمله سنگ مرمر می پردازند که از لحاظ کیفیت و قیمت می تواند با مشابه آن ها در بازار های بین المللی رقابت کند.
این سنگ ها ابتدا از معادن استخراج می شود و با ورود به کار خانه و انجام عملیات های مختلف بر روی آن و برش به اندازه های مختلف، آن ها را تبدیل به سنگ های مصرفی برای ساختمان ها می کند که بخشی از آن نیز به کشور های دیگر صادر می شود.

مراکز فروش سنگ های ساختمانی صادراتی

مراکز فروش سنگ های ساختمانی صادراتیسنگ های تولید شده بعد از کارخانه وارد بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی می شود. در بازار نیز این محصولات با توجه به نوع و کیفیت به قیمت های مختلف به فروش می رسد. معمولا در مراکز عرضه و پخش سنگ های ساختمانی، نوع صادراتی این سنگ ها را باقیمت بالاتری نسبت به سنگ های مشابه به فروش می رسانند.
به غیر از بازار فروش سنگ می توان فروشگاه های اینترنتی را نیز نام برد که به طور تخصصی به فروش عمده و جزیی انواع سنگ های ساختمانی مشغول هستند. قیمت مناسب، ارسال به سراسر کشور، تنوع زیاد سنگ ها از مزیت های فروشگاه های اینترنتی به شمار می رود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید سنگ مرمر به صورت عمده

در حال حاضر خرید سنگ مرمر به صورت عمده می تواند یکی از انتخاب های درست و به جا برای شما باشد. به بیانی می توان گفت این سنگ ها با توجه به زیبایی شگفت‌انگیزی که د

دیدگاهتان را بنویسید