فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / انواع سنگ مرمر با قیمت | تولید بهترین نمونه ها در کشور

انواع سنگ مرمر با قیمت | تولید بهترین نمونه ها در کشور

انواع سنگ مرمر با قیمت مناسب در مراکز فروش معتبر در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد. نرخ قیمت سنگ مرمر در بازار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به استحکام این محصول اشاره کرد. خرید و فروش سنگ های مرمر به دو صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد. کارخانه های زیادی در ایران وجود دارند که انواع متنوع مرمر ساختمانی را با کیفیت بالایی به بازار عرضه می کنند. صادرات سنگ های مرمر ایرانی به کشورهای مختلف دنیا صورت می گیرد که سرمایه زیادی را به اقتصاد داخلی تزریق می نماید. 

 انواع سنگ مرمر با قیمت | تولید بهترین نمونه ها در کشور

خرید و فروش سنگ مرمر با قیمت های مختلف در بازار

خرید و فروش سنگ مرمر با قیمت های مختلف در بازارسنگ مرمر انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- سنگ مرمر ساده

۲- سنگ مرمر صورتی 

۳- سنگ مرمر قروه

۴- سنگ مرمر سبز

مدل های مختلف این سنگ در بازار با قیمت های مختلفی خرید و فروش می شود. مهم ترین دلیل این تفاوت قیمت، تفاوت در کیفیت و مقاومت فیزیکی این محصول می باشد. برای اطلاع از قیمت روز این محصول می توانید به سایت های معتبر فروش مراجعه کنید.

به دلیل کاربرد این محصول در صنایع مختلف تقاضا برای خرید این کالا بسیار زیاد می باشد، به همین دلیل خرید و فروش سنگ مرمر در بازار از رونق بالایی برخوردار می باشد. 

بزرگترین کارخانه های تولید کننده سنگ مرمر در ایران

بزرگترین کارخانه های تولید کننده سنگ مرمر در ایرانیکی از زیبا ترین سنگ های ساختمانی، مرمر است که در برابر نور خورشید مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در سال های اخیر در ایران مراکز تولیدی زیادی وجود دارند که انواع سنگ مرمر را با درجه کیفی بسیار بالایی به بازار عرضه می کنند. تولیدات این مراکز نیاز بازار داخلی را به خوبی برطرف می کنند و علاوه بر این صادرات این محصول را به دیگر کشورها فراهم می نماید.

صادرات سنگ های مرمر تولید شده در ایران به کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، سوریه، عراق و روسیه انجام می گیرد. قیمت روز سنگ در این مراکز بسیار مقرون به صرفه است و همه افراد توانایی خرید آن را دارند. برای اطلاع از بزرگ ترین کارخانه های تولید کننده سنگ مرمر در ایران می توانید به سایت های خبرگذاری مراجعه کنید. 

مهمترین تفاوت های سنگ مرمر و مرمریت

مهمترین تفاوت های سنگ مرمر و مرمریتاز مهم ترین و بارزترین تفاوت های میان سنگ مرمر و مرمریت می توان موارد زیر را نام برد:

۱- سنگ مرمر آب و رطوبت را به خوبی جذب می کند اما مرمریت قابلیت جذب آب در حد صفر دارد.

۲- سنگ مرمریت نسبت به مرمر وزن بسیار سبکی دارد.

۳- سنگ مرمر بیشتر برای تزئینات داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی از سنگ مرمر برای نمای بیرونی ساختمان استفاده می گردد.

۴- میزان مقاومت سنگ مرمریت در مقایسه با سنگ های مرمر بسیار بیشتر می باشد. سنگ مرمر در برابر آلودگی استحکام کمی دارد. 

۵- رنگبندی سنگ مرمر در مقایسه با مرمریت بیشتر است که این امر باعث شده در صنعت ساختمان سازی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. 

۶- یکی دیگر از تفاوت های موجود میان سنگ مرمر با مرمریت در نحوه برش این دو محصول می باشد. 

خرید مستقیم انواع سنگ مرمر ارزان در کشور

خرید مستقیم انواع سنگ مرمر ارزان در کشورسنگ مرمر یک مدل سنگ آهکی است که میزان شفافیت بسیار بالایی دارد و از رنگ های متنوع آن برای تولید محصولات مختلف استفاده می شود. این سنگ جزء سنگ های نرم می باشد و بیشتر برای نمای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت سنگ مرمریت در مقایسه با سنگ های دیگر بسیار ارزان تر می باشد. یکی از شیوه های خرید انواع سنگ مرمر به صورت مستقیم می باشد.

در این روش افراد می توانند بدون واسطه با شرکت سازنده در ارتباط باشند و محصول مورد نیاز خود را با صرف قیمت بسیار کمی تهیه کنند. خرید مستقیم این کالا از طریق مراکز معتبر امکان پذیر می باشد. مهم ترین هدف این مراکز کسب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید سنگ مرمر به صورت عمده

در حال حاضر خرید سنگ مرمر به صورت عمده می تواند یکی از انتخاب های درست و به جا برای شما باشد. به بیانی می توان گفت این سنگ ها با توجه به زیبایی شگفت‌انگیزی که د

دیدگاهتان را بنویسید