فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / خرید سنگ مرمر به صورت عمده

خرید سنگ مرمر به صورت عمده

در حال حاضر خرید سنگ مرمر به صورت عمده می تواند یکی از انتخاب های درست و به جا برای شما باشد. به بیانی می توان گفت این سنگ ها با توجه به زیبایی شگفت‌انگیزی که دارند، از میزان محبوبیت زیادی برخوردار شده و همین امر نیز سبب رونق یافتن بازار فروش آنها شده است.

خرید سنگ مرمر به صورت عمده

سنگ مرمر درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

سنگ مرمر درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

سنگ مرمر درجه یک از جمله بهترین انواع سنگ در ایران بوده که با توجه به زیبایی فوق‌العاده‌ای که دارد میزان محبوبیت آن نیز بسیار زیاد می باشد. به طور کلی می توان گفت استفاده از سنگ ها همواره در طول تاریخ توسط افراد برای مقاومت بیشتر و زیبایی ساختمان ها مورد نظر بوده است.

در واقع می توان گفت سنگ مرمر از جمله سنگ هایی است که از دگرگونی سنگ آهک به وجود آمده است. از این سنگ به طور گسترده‌ای در صنعت مجسمه‌سازی و ساختمان‌سازی استفاده می‌شده است.

از آنجایی که ایرانی‌ها نیز علاقه خاصی به این سنگ داشته و دارند. به همین دلایل معمار ایرانی که تاج محل هندوستان را بنا نهاد، با استفاده از این سنگ در تزئین آن استفاده نموده است.

این سنگ را امروزه در بازارهای جهانی به عنوان «سنگ انیکس» نیز معرفی می کنند. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که این سنگ را محبوب نموده است، تنوع آن در رنگ و طرح می باشد که دست شما را برای انتخاب آنها باز می کند.

از جمله دیگر ویژگی های این سنگ می توان به میزان آسیب‌پذیری این سنگ در برابر خط و خش و همچنین آسیب دیدنش در برابر اسید دانست. 

لازم به ذکر است که این سنگ در برابر رطوبت هم آسیب‌پذیری زیادی دارد بر این اساس باید از این سنگ در مکانی استفاده شود که به صورت طولانی‌مدت در معرض رطوبت قرار نداشته باشند.

البته با حفظ شرایط محافظت از آن می توان از آن ها در این مکان ها نیز استفاده نمود.

به طور کلی استفاده از آن ها بیش تر در مناطق جنوب کشور و همچنین در نماهای داخلی و پله ها رواج بیشتری دارد.

نازل ترین قیمت سنگ مرمر در کشور

نازل ترین قیمت سنگ مرمر در کشور

شما می توانید نازل‌ترین قیمت سنگ مرمر درجه یک را در این سایت مشاهده نمایید. در حال حاضر انواع سنک مرمر در این سایت عرضه می شود.

به بیان دیگر سنگ های عرضه شده در این سایت از نظر کیفیت و مرغوبیت و همچنین طرح و اندازه‌های‌شان با هم متفاوت بوده و از قیمت مختلفی نیز برخوردار هستند. البته همان طور که می‌دانید عوامل متعددی در تعیین قیمت این محصولات موثر هستند.

از جمله مهمترین این عوامل می توان به درجه مرغوبیت و همچنین طراحی و ابعاد آنها اشاره نمود. لازم به ذکر است که خرید به صورت عمده نیز می تواند قیمت این محصول را تا حد زیادی ارزان‌تر نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید سنگ مرمر حاجی آباد ممتاز

سنگ مرمر حاجی آباد یکی از زیبا ترین سنگ ها می باشد که از این سنگ برای پوشش دهی نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود. تولید سنگ حاجی آباد در ابعاد و سا

دیدگاهتان را بنویسید