فاران سنگ
خانه / سنگ مرمر / تولید سنگ مرمر حاجی آباد ممتاز

تولید سنگ مرمر حاجی آباد ممتاز

سنگ مرمر حاجی آباد یکی از زیبا ترین سنگ ها می باشد که از این سنگ برای پوشش دهی نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود. تولید سنگ حاجی آباد در ابعاد و سایزهای مختلف در کارخانه های سنگبری و برش کاری انجام می شود.

تولید سنگ مرمر حاجی آباد ممتاز

آنچه باید راجع به سنگ مرمر حاجی آباد بدانید

آنچه باید راجع به سنگ مرمر حاجی آباد بدانیدسنگ مرمر در گروه متریال های ساختمانی دسته بندی می شود که می توان از  ویژگی های منحصر به فرد این سنگ به مقاومت بالای آن اشاره کرد. سنگ مرمر از نظر ساختاری در گروه سنگ های آهکی دسته بندی می شود. خوشبختانه در ایران معادن زیادی برای استخراج سنگ مرمر وجود دارند که معدن حاجی آباد بزرگترین آن ها می باشد.

سنگ مرمر دارای قابلیت صیقل پذیری بالایی است در راستای این موضوع این سنگ بعد از استخراج به صورت کوپ یا اسلب به کارخانه های سنگبری و برش کاری ارسال می شود تا در آن جا در شکل ها و ابعاد متمایز تولید شود.

معمولا از سنگ مرمر برای پوشش دهی دکوراسیون های داخلی و خارجی ساختمان ها و برای کفپوش کردن راهرو و پله ها استفاده می شود. سنگ مرمر حاجی آباد علاوه بر صنعت ساختمان سازی در صنعت مجسمه سازی نیز کاربرد دارد. جالب است بدانید کاربرد این سنگ در مجسمه سازی در راستای صیقل پذیری بالایی آن دیده می شود.

خرید مستقیم سنگ مرمر حاجی آباد از تولید کننده

خرید مستقیم سنگ مرمر حاجی آباد از تولید کنندهخرید سنگ مرمر حاجی آباد ممتاز بیشتر توسط معماران و طراحان داخلی انجام می پذیرد. همان طور که در مبحث قبلی ذکر کردیم سنگ مرمر حاجی آباد یکی از پرکاربردترین متریال ها برای صنعت ساخت و ساز است که از آن برای پوشش دهی مکان های مختلفی استفاده می شود.

طیف کاربری سنگ مرمر در صنعت ساختمانی و هم چنین در صنعت مجسمه سازی در راستای تنوع رنگی بالایی این محصول می باشد. سنگ مرمر در رنگ های سفید، سبز، سیاه و ارغوانی موجود است که استفاده از آن برای پوشش ئهی نماهای ساختمانی زیبایی خارق العاده ای ایجاد می نماید.

تولید کننده سنگ مرمر بیشتر این نوع سنگ را در ابعاد مربع و مستطیل طراحی می کند. البته این ابعاد سنگ مرمر برای صنعت ساختمان سازی است.

در بازار خرید سنگ مرمر بیشتر با سنگ مرمریت از طرف مشتریان به اشتباه گرفته می شود.  بین سنگ مرمر و سنگ مرمریت تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد. از مهم ترین تفاوت در این میان می توان به مقاومت بالاتر سنگ های مرمر در مقابل سنگ های مرمریت اشاره کرد. سنگ های مرمریت معمولا برای دکوراسیون های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا مقاومت کمتری دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید سنگ مرمر به صورت عمده

در حال حاضر خرید سنگ مرمر به صورت عمده می تواند یکی از انتخاب های درست و به جا برای شما باشد. به بیانی می توان گفت این سنگ ها با توجه به زیبایی شگفت‌انگیزی که د

دیدگاهتان را بنویسید