فاران سنگ
خانه / سنگ ساختمانی / بازار سنگ ساختمانی | مراکز فروش مصالح ارزان قیمت

بازار سنگ ساختمانی | مراکز فروش مصالح ارزان قیمت

درعصرحاضرخریدو فروش در بازار سنگ ساختمانی رواج چشم‌گیری که قیمت ها بر اساس مراکز ارائه سنگ متفاوت است وقیمت بسته به نوع سنگ تراورتن، مرمر، گرانیت و غیره باشد متفاوت است. و همچنین نوع آن که خام است یا صیقل داده شده و اندازه سنگ و نوع برش و مقاومت آن در برابر سرما گرما و وزن متفاوت است و قابل اهمیت در بحث تمن سنگ.

بازار سنگ ساختمانی | مراکز فروش مصالح ارزان قیمت

لیست قیمت انواع سنگ ساختمانی در اصفهان

لیست قیمت انواع سنگ ساختمانی در اصفهاناگر بخواهیم شهری در کشور ایران را به عنوان منبع سنگ معرفی کنیم بهتر است اصفهان را نام ببرین و بانام جدیدی آن را شهر سنگ اصفهان بدانیم؛اما در زمان حال اگر بخواهیم از بهاء سنگ سخن به میان آوریم باید به این نکته اشاره کنیم درخصوص قیمت ها، به دلیل نوسانات اقتصادی در کشور در حال حاضر قادر به گماردن قیمتی بر سنگ نما نخواهیم بود. ما نام سنگ هایی که از جمله پرفروش ترین در اصفهان هستند را نام در زیر  می خوانیم گرانیت: زرد چین،هلوی، قرمز،سبز جنگلی، مشکی، نطنز،پرتقالی،دانه ریز، سماقی، سرکان، پیرانشهر،گلدار جنگلی درشت طوسی،پرتقالی دانه درشت.

مرمریت:گندمک،لاکن،تایگر،مشکی،کالباسی،قرمز،صورتی،خور،نسکافه ای پرطاووسی، هرسین، رویال، سفید چرمی، آباده.

تراورتن: قرمز آذرشهر، خرمایی، گردویی، شکلاتی، موجدار،عباس آباد، حاجی آباد، لیمویی، قرمز، مهاباد، قرمز، تنه درختی، دره بخاری.

تمام سنگ های نام برده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین هستند که گاها برخی از آنهادر شهر اصفهان و کارخانه های سنگ بری صیقل و برش خورده می شوند و آماده ارائه به مصرف کننده.

فروش ویژه سنگ تراورتن در شهر های مختلف

فروش ویژه سنگ تراورتن در شهر های مختلفسنگ تراورتن آهکی است از به جا ماندن رسوبات چشمه های آب گرم هستند حفره های بسیاری درسنگ است؛ و این حفره‌ها به دلیل گازهای موجود در آب های گرم است هر چه عناصر محلول در آب گرم کمتر باشد رنگ سنگ روشن تر است. گرما و ارتفاع منطقه بر کیفیت سنگ تأثیر می‌گذارد شاید علت حراج سنگ تراورتن تقاضای زیاد مصرف کننده باشد. به دلیل کیفیت واخت شدن در محیطی که از سنگ استفاده می‌کنیم باشد این سنگ در نمای داخلی و بیرونی ساختمان استفاده می شود همچنین در مناطق سرد سیر و با بارندگی زیاد قابل استفاده است. این سنگ به دلیل حفره های موجود دارای خاصیتی چون عایق حرارتی و عایق صوتی است. از تراورتن به دو صورت خام یعنی با داشتن حفره های موجود استفاده می شود و نوع دوم که با استفاده از مواد مثل سیمان حفرهای موحود در سنگ را می پوشانند و سطحی صیقلی تر به آن می دهند.

خرید مستقیم سنگ پله ارزان در مشهد

خرید مستقیم سنگ پله ارزان در مشهدسنگ به عنوان زیباترین مصالح ساختمانی شناخته شده است و اما انتخاب کدام سنگ برای راه پله از جمله موضوعات مهم در خصوص انتخاب سنگ برای معماران بوده است؛ زیرا به دلیل استفاده کرار از پله باید سنگ سخت و مقاوم تری انتخاب کنیم که جذب آب پایینی داشته باشد ودچار شوره زدگی پس از شستشو نشود. و از  سنگ های استفاده کنیم که تراکم پایینی دارند و مقاوم در برابر ضربه اند در زیر چند نوع سنگ ها مورد استفاده برای راه پله را نام می بریم مانند سنگ مرمریت و سنگ تراورتن، کوارتزیت، مرمر، گرانیت.

صادرات انواع سنگ های مرمریت ایرانی

صادرات انواع سنگ های مرمریت ایرانیخریدار سنگ ساختمانی که کارش صادرات سنگ است قطعاً با انواع سنگ مرمریت ایرانی آشناست مانند

مرمریت هربین: که مقاوم در برابر آتش و فرسایش است.

مریریت خوی :با دوام است و بافتی بسیار فشرده دارد و مقاومت بالایی دارد.

مرمریت کاشمر: سفید است و دو طرح پر خط کم خط دارد.

مرمریت آباده: جزو رنگ های روشن است.

مرمریت گلدن بلک: جزء های مشکی یا نوک مدادی است و بسیار سخت.

مرمریت پر طاووسی: عامه پسند و رنگ های کرم و زیتونی گلی دارد .

مرمریت دهبید: کیفیت بالا و قیمت مناسب است و برای فروش سنگ ساختمانی کارشناسانی در بازرگانی های صادرات برای راهنمایی نسبت  خریدار نسبت به سنگ مناسب در خصوص مورد مصرفی آن گمارده اند. کارصادرات سنگ علاوه بر ارزآوری قابل توجه برای کشور دارای اشتغال زایی و بردن صرفه اقتصادی صادر کننده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد مهدی محیطی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09129441329
mobile icon شماره پشتیبان: 09032932500
telegram icon کانال تلگرام: faranstone@
email icon پست الکترونیکی: Faranstones@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انواع سنگ های ساختمانی ایران | فروش عمده با قیمت های استثنایی

انواع سنگ های ساختمانی ایران را می توانید از مراکز فروش این کالا دریافت نمایید. فروش عمده این کالا با قیمت استثنایی توسط عمده فروشی های سراسر کشور صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید